Hoe werkt het?
1. Eerst online checken
Stel uzelf de vraag: kan mijn klacht echt niet wachten tot mijn huisarts open is?
70% van de mensen vindt hun antwoord online!
2. Chatten met onze zorgmedewerkers
Voor (spoed) zorgvragen kunt u met onze zorgmedewerkers chatten:
- Door de online vragenlijst weten we snel hoe we u kunnen helpen;
- Stuur foto's zodat de zorgmedewerker kan zien wat er aan de hand is;
- Krijg een SMS waarschuwing zodat u niet aan de telefoon hoeft te wachten;
- Binnen 30 min. een chat met de zorgmedewerker om uw zorgvraag te bespreken.
U voorkomt lange wachttijd aan de telefoon.
We kunnen veel patiënten op afstand (vanuit hun eigen huis) helpen.
3. Toch bellen?
Als u ons belt, krijgt u een triage-assistent aan de telefoon.
In dit filmpje wordt uitgelegd hoe dat gaat.
En hoe het verder werkt op de huisartsen-spoedposten: