Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Levensbedreigende situatie? Bel 112

Hoe werkt het?

1. Eerst online checken

Stel uzelf de vraag: kan mijn klacht echt niet wachten tot mijn huisarts open is?
70% van de mensen vindt hun antwoord online!

2. Chatten met onze zorgmedewerkers

Voor (spoed) zorgvragen kunt u met onze zorgmedewerkers chatten:

  1. Door de online vragenlijst weten we snel hoe we u kunnen helpen;
  2. Stuur foto's zodat de zorgmedewerker kan zien wat er aan de hand is;
  3. Krijg een SMS waarschuwing zodat u niet aan de telefoon hoeft te wachten;
  4. Binnen 30 min. een chat met de zorgmedewerker om uw zorgvraag te bespreken.

U voorkomt lange wachttijd aan de telefoon.
We kunnen veel patiënten op afstand (vanuit hun eigen huis) helpen.

3. Toch bellen?

Als u ons belt, krijgt u een triage-assistent aan de telefoon.
In dit filmpje wordt uitgelegd hoe dat gaat.
En hoe het verder werkt op de huisartsen-spoedposten:

Om deze content te tonen moeten we cookies plaatsen. of bekijk het op player.vimeo.com/video/958977006?badge=0&autopause=0&player_id=0&app_id=58479